NIT DE L’HUMOR

26 DE GENER – 20h

Plaça Major

Espectacle de monòlegs amb els millors còmics del país, reconeguts pels seus treballs a televisió, i a programes i canals d’humor com El club de la comédia, Comedy Central i Paramount Comedy, entre d’altres.

Espectáculo de monólogos con los mejores cómicos del país, reconocidos por sus trabajos en televisión, y en programas y canales de humor como El club de la comedia, Comedy Central y Paramount Comedy, entre otros.

 

Enrique San Francisco

NRIQUE_SAN_FCO_BA

Monologuista del Club de la Comédia. Actor de Gym Tony i Águila Roja. També ha aparegut en programes com Un, dos, tres… a leer otra vez, La noche de Fuentes y cia., etc. En teatre ha participat en diverses obres i té espectacles d’humor propis.

Monologuista del Club de la Comedia. Actor de Gym Tony y Águila Roja. También ha aparecido en programas como Uno, dos, tres… a leer esta vez, La noche de Fuentes y cía, etc. En teatro ha participado en varias obras y tiene espectáculos de humor propios.

 

David Amor

amor

Monologuista del Club de la Comédia i El club del chiste i actor de Gym Tony i BuenAgente. També ha treballat en la Televisió Gallega (TVG). El seu humor es caracteritza pel seu accent gallec molt pronunciat i destaquen les seves grans mans.

Monologuista del Club de la Comedia y El club del chiste y actor de Gym Tony y BuenAgente. También ha trabajado en la Televisión Gallega (TVG). Su humor se caracteriza por su acento gallego muy pronunciado y destacan sus grandes manos.

 

Raquel Sastre

sastre_fotosr

Va començar al món de l’humor en 2009, quan va aparèixer a les oficines de Paramount Comedy amb un text que havia escrit i sense experiència prèvia actuant.

Empezó en el mundo del humor en 2009, cuando apareció a las oficinas de Paramount Comedy con un texto que había escrito y sin experiencia previa actuando.

 

ComedyNaits_PalmadeMallorca

En cas de pluja l’espectacle es realitzarà en un teatre municipal.

Els comentaris estan tancats.

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

%d bloggers like this: